Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

 

Jeżeli dostarczony do Ciebie produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub zauważyłeś/aś na nim jakąś wadę prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z naszym biurem.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, na zwrot towaru masz 14 dni od momentu jego dostarczenia. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami. Oświadczenie możesz pobrać TUTAJ. Jest ono też załącznikiem nr 1 do naszego Regulaminu.

Odpowiednio zabezpieczoną paczkę należy wysłać na adres:

ART2 Music
ul. Wałbrzyska 3/5
02-739 WARSZAWA

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę. Koszt produktu będzie Ci zwrócony kiedy zamówienie wróci do ART2 Music.

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Niezwłocznie po zauważeniu wady, powstrzymując się od dalszego użytkowania produktu, wypełnij formularz reklamacji. Dokument znajdziesz TUTAJ, jest on też załącznikiem nr 2 do naszego Regulaminu. 

2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać pod adres:
ART2 Music
ul. Wałbrzyska 3/5
02-739 WARSZAWA


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl